Funkcionális edzések

Nálam a funkcionális edzés tényleg funkcióval bír.

Nem csak annyi, hogy edzünk egy jót, hanem a céljaid mentén épülnek fel az órák.

Szeretnél erősebb lenni? Szeretnél tónusosabb lenni? Fáj a térded futás közben, és erre akarsz valamit? Sérved volt, és rehabilitációs edzést akarsz? Egylábas guggolás a célod? A gyereked miatt akarsz jobb kondiban lenni? Tetszeni akarsz magadnak?

Felmerülhet benned a kérdés, hogy hogyan tudok ennyi igényre figyelni?

Ha térdműtétes vagy, lehet, neked felrakom a köpölyöket a térdedre, és te nem súllyal guggolsz majd, hanem köpölyökkel a térdeden. Ez senkit nem fog a csoportban zavarni.

Ha jobb futó szeretnél lenni? Akkor beteszek több oldalirányú mozgást, hogy a csípődet stabilizáljam és mobilizáljam, de ezek a gyakorlatok ínycsiklandóak lesznek azoknak, akik a feszes popsi miatt jönnek, tehát még hálásak is lesznek a te célodért, mert az övékét is megsegíti.

Szeretnél megtanulni húzódzkodni? Biztos lesz olyan, aki utálja a húzódzkodást, viszont örül, ha nagyobb súlyt ki tud a feje fölé nyomni. A két eltérő mozgásirány (tolás – húzás) nincs meg egymás nélkül, a húzódzkodással csak nyer az, aki fej fölé akar tolni és viszont.

Csak te hiszed azt, hogy sok embernek a sok kis dolgára nem lehet egyszerre odafigyelni. Én viszont tudom, hol vannak a különböző célok közös metszéspontjai, ezért az edzéseimen mindenki azt kapja, amiért jön. Ha viszont még többet, még célzottabbat akarsz, jöhetsz személyi edzésre is. Ha nem értesz valamit, akkor meg nyugodtan kérdezz, és elmagyarázom legjobb tudásom szerint.

A funkciót meghatározza még egy-két nagyobb vágy is.

Az egylábas guggolás. A fekvőtámasz. A húzódzkodás. A kézenállás. A spárga.

Elhatároztam, hogy ezek lesznek azok a gyakorlatok, amiket bizonyos idő után minden tanítványom meg fog tudni csinálni, ha rendszeresen jár hozzám edzésre. Ugyanis ezek nekem is a céljaim (voltak).

Vannak már, akik fél év alatt megtanultak egylábas guggolni. Pár hónap alatt ment a fekvőtámasz. Elkezdtek nekibátorodni a kézenállásnak. Gyakorolják a húzódzkodást.

Ezek a célok mindig ott vannak a háttérben. Lehet, hogy te, vendég nem is tudod, hogy ez a gyakorlat erre jó, az arra, hanem csak csinálod. Én néha  szólok, na most mérünk! Megnézzük, hol tartunk. És mindig, mindig előrébb, közelebb a célunkhoz!

 Ha neked is van célod, ha tudod mit akarsz, ha egy eltökélt csapat tagja akarsz lenni, akkor gyere hozzám edzeni.

Gyere el és próbáld ki!

Nézd meg az órarendem és küldj egy e-mailt a hello@csigebogi.hu címre, kérlek írd meg melyik órámra szeretnél eljönni!