Járnak hozzám seniorok, kisbabák, anyukák és apukák, ovisok és kamaszok, vékonyak és XXL kategóriájúak. Régen ragaszkodtam a papírokhoz és módszertanokhoz, ma már inkább erősítő, gerincprevenciós tréningeket tartok, mozgásfejlesztéssel minden korosztálynak. Amit szeretnek az edzéseimben az a változatosság, a hatékonyság és a precitizás. Én meg szeretek edzéseket tartani.

Te vajon miért vagy ezen az oldalon?

Fogyni szeretnél vagy izomtömeget növelni?
– Az egyikhez választhatsz diétát, nem evést, halálra edzést, sírást, két mérettel nagyobb ruhát, sötét szobát. 
– A másikhoz válaszd a több evést, tömegnövelő szerek adagolását, keserves pillanatokat, szűkebb pólót. 

Teljesen véletlenül nem abban reménykedsz, hogy ez lesz a megváltó módszertan? Három hét alatt mínusz 10 kiló. Két hét alatt plusz öt kiló izom. Nem kell diétáznod és tömegszernövelő szereket szedned, de a bugyi lepattan majd a fenekedről, és a póló széthasad a mellkasodon.. 
Nem baj, ha legbelül ez a válaszod. Ez az igaz válaszok egyike. Ahogy az is, hogy én ebben nem fogok neked tudni segíteni. 

Tedd fel magadnak a kérdést! Mért vagy itt? 

Én csak abban tudok segíteni, hogy edzéseket tartok. A többi rajtad múlik. Lehetséges nagyobb izomveszteség nélkül, normál edzés és étkezés mellett is fogyni. Nem biztos hogy kilóból, de zsírból mindenképp. Ugyanígy lehet nagyobb izomtömeget szerezni normál edzés és étkezés mellett. Nem biztos, hogy kilóban leszel több, de mindenképpen tónusosabb leszel.

Az általam kínált edzésmódszertanok magas intenzitású, de pihenőszakaszokkal, pulzuskontrollal tarkított edzéseket kínálnak. Ez miért jó? 
Az interval edzés az intenzív és pihenőszakaszok váltakozásából épül fel. HA az edzés különböző intenzitású szakaszokból áll, az kedvezőbben hat a zsírégetésre, a keringésre, az izom fejlődésére és az izomzat megtartására, mint a monoton, pulzusszám növelése nélküli edzések. Az egysíkú edzések során a szervezet hozzászokik a terheléshez, és “belustul”, bizonyos esetekben akár izomveszteség is történhet (maratonisták)

Az intenzív rész tényleg intenzív. A pihenőszakasz pedig tényleg pihenő. Nincs mese. Nálam azt kapod, amit ígérek. ha izzadtságot, izzadtságot. Ha pihenést, pihenést. Ha nyújtást, akkor nyújtást. Nincs is értelme másképp edzeni. 🙂

Mitől lesz funkcionális?

Mert az edzéseket úgy állítom össze, hogy funkciójuk legyen 😀 Bármily mókás is a válasz, mégis ez az igazság. Ha az a célod, hogy fogyj, akkor az edzésednek a fogyásodat kell támogatnia. Ha az a célod, hogy izmosodj, akkor az edzésnek ezt a funkciót kell betöltenie. Ha jobb mozgásminőség, akkor jobb mozgásminőség. Ha erő, akkor erő. Ha állóképesség, akkor állóképesség. Ha jobb focista akarsz lenni, akkor az leszel. Ha jobb jógás, akkor jobb jógás. Ha van célod, lesz funkciója az edzésednek. Nem céltalanul, és értelmetlenül egymásra hányt gyakorlatokról van szó, hanem egymásra épülő, egymást támogató mozgássorokról. Egy súlyemelést megtámogatunk invertált evezéssel, dinamikus csípőemeléssel, kettlebell swinggel. Egy húzódzkodást pressel, marokerő fejlesztéssel, lapockaközelítők erősítésével stb.